donderdag, januari 25, 2007

En voor de rest

  • is de job nog even boeiend en het leven even saai.
    Workaholic? You tell me.

  • is er goed nieuws voor mensen met of zonder televisie, zijnde respectievelijk u en mij. Vanaf zondag begint immers een nieuw seizoen van Top Gear. Return of the hamster!


  • sukkel ik meer en meer met het me integraal uit te drukken in het Nederlands, due to the sheer abundance of mails, articles and conversations in English with which I'm confronted on a daily basis. Mijn excuses ende apologies.

  • is gezond eten belangrijk, maar zijn kratjes mandarines van 2,5kg net iets teveel voor een vrijgezel. Welgekomen vitaminen niettemin.

  • - bemerk het toeval der oplijsting - heb ik mijn uiterste best gedaan om het wonderlijke concept der WC-literatuur te introduceren in mijn eigenste leefwereld, maar het lukt me niet. Tips zijn altijd welkom

  • moet ik dringend werk maken van een ergonomische werkplek thuis. Ik muis al een paar dagen links vermits de rechterpols zich wel heel pijnlijk weet te manifesteren deze week. En ja, dat staat volledig los van eender welke vetzakkerij die men zou kunnen insinueren op basis van mijn dual screen setup, mijn grote voorraden toiletpaper en mijn vermeende - grotendeels lesbische - pornocollectie.

  • mag u altijd dit interessant artikel lezen, mocht u nog wat tijd over hebben.
    It’s about the music, stupid. Not so fast, my friend. Dozens, even hundreds, of companies with small staffs and low overheads are working to ensure independent music’s online visibility. These behind-the-scenes string-pullers, with industry connections and promotional savvy, are behind much of that “blog buzz” that you’re probably sick of hearing about. Which is why we sent Eric Harvey to find out how these companies are changing the way music is being promoted.

Labels: , ,